Filtreeri postitusi

Viis olulist kujunduspõhimõtet

Kujunduses on mõned olulised põhimõtted, mida tasub ise kujundusi luues või nendega töötades meeles pidada ning järgida. Nii võid üsna kindel olla, et sinu kujundus jääb inimestele silma ning täidab oma eesmärki. Järgnevas blogipostituses toome neist põhimõtetest välja viis olulisemat.
Loe lisaks

Miks kasutada infograafikuid?

Inimeste kiire eluviis ning vähenenud keskendumisvõime teevad ka ettevõtete jaoks kliendi tähelepanu võitmise aina keerukamas. Kas teadsid, et inimese keskmine keskendumisvõime on 8 sekundit, mis on omakorda 4 sekundit vähem kui 20 aastat tagasi? Mida rohkem on meie ümber infot, seda raskem on keskenduda ühele asjale. Keskendumist ja info omandamist aitab aga lihtsustada infograafik. Infograafik on teksti ja statistika esitamine kujundatud viisil ning seega suurepärane võimalus anda lihtsalt ja kiiresti edasi palju informatsiooni.
Loe lisaks

Kust leida pilte?

Ilmselt on kõik veebilehti haldavad või kujundusi loovad inimesed põrkunud vähemalt korra küsimusega, kust leida pilte? See on aegumatu probleem, sest isegi siis, kui ettevõtte jaoks on koos professionaalse fotograafiga tehtud hulk turundusfotosid, tundub ikkagi, et neid on alati vähe ning just see pilt, mida parasjagu vaja, on puudu.
Loe lisaks

Kirjastiili olulisus ettevõtte turundamisel

Kirjastiili valik on ettevõtte turundamise seisukohalt sama oluline kui ettevõtte tunnusvärvid. Kirjastiil ei mõjuta mitte ainult seda, kuidas su bränd visuaalselt mõjub, vaid ka seda, milliseid emotsioone su bränd klientides tekitab. Oluline on siinkohal läbi mõelda ka see, et tunnusvärv ning kirjastiil kannaksid endas edasi samu väärtusi ning sobituksid oma olemuselt hästi kokku.

Loe lisaks

Milliseid värve kasutada ettevõtte brändingus?

Brändingus kasutatud värvid mitte ainult ei mõjuta seda, milline on kliendi esmamulje sinu ettevõttest, vaid ka seda, milliseid väärtusi kliendid sinu ettevõttes üldiselt näevad. Ettevõtte kirjastiili ja värvi valikul tasub meeles pidada, et need peavad omavahel harmooniliselt sobima ning koos edasi andma ettevõtte põhiväärtusi ja isikupära. Käesolevas blogipostituses pööramegi tähelepanu sellele, kuidas valida logole, veebilehele jm materjalidesse oma ettevõtte olemusega sobivaid värvitoone.

Loe lisaks